Betalen via overschrijving

U kan het abonnement betalen via het overschrijvingsformulier of via de betaalmail die u enkele dagen na de start van uw abonnement mag verwachten. Enkele weken na intekening ontvangt u ook een herinnering in het geval de betaling nog niet uitgevoerd is of voor het geval u de overschrijving niet zou ontvangen hebben of verloren bent.

Betaalwijze veranderen

Hebt u de overschrijving ontvangen, maar wenst u toch te betalen via domiciliëring omdat dat makkelijker is? Op de achterzijde van het overschrijvingsformulier of hier vindt u een domiciliëringsmandaat. Vul dit in en stuur het op één van de volgende manieren door:

  • Bij de overschrijving zit steeds een envelop om dit gratis te versturen. Het adres is al ingevuld voor u: TeVe-Blad terugstuurbon, Postbus 221, 1200 Sint-Lambrechts-Woluwe.
  • Scan het document in en stuur het als bijlage door via onderstaand contactformulier.

Bij intekening op een nieuw abonnement kunt u ook meteen kiezen voor betaling via domiciliëring. In dit geval kiest u online voor de betaalwijze 'domiciliëring' en geeft u uw rekeningnummer op. Er zal vervolgens zo snel mogelijk een betaling aangevraagd worden.

 

Nog vragen? Vul dan onderstaand contactformulier zo volledig mogelijk in of bel ons op het nummer 02 454 29 17 en kies in het keuzemenu voor optie 1.

betalen betalingen betaling betaalwijzen overschrijving domiciliëring online betalen kredietkaart betaalmogelijkheden Abonnement

Veelgestelde vragen

U kunt kiezen uit onderstaande mogelijkheden:

  • betalen via overschrijving
  • betalen via domiciliëring
  • online betalen

Contactformulier betalingen

Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png pdf doc.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png pdf doc.
CAPTCHA
Controleren of u een robot bent.