Betalen via overschrijving
U kan het abonnement betalen via het overschrijvingsformulier of via de betaalmail die u enkele dagen na de start van uw abonnement mag verwachten. Enkele weken na intekening ontvangt u ook een herinnering in het geval de betaling nog niet uitgevoerd is of voor het geval u de overschrijving niet zou ontvangen hebben of verloren bent.
Betaalwijze veranderen
Hebt u de overschrijving ontvangen, maar wenst u toch te betalen via domiciliëring omdat dat makkelijker is? Vul dan het onderstaande contactformulier in, of neem telefonisch contact op met onze Klantenservice op het nummer 02 454 29 17. Wij brengen uw domiciliëring vervolgens in orde.
Veelgestelde vragen
U kunt kiezen uit onderstaande mogelijkheden:
- betalen via overschrijving
- betalen via domiciliëring
- online betalen
Contactformulier betalingen
Hebt u nog vragen?
Bezorgservice 02 490 11 10
Beschikbaar maandag t/m vrijdag van 9u tot 18u.