Domiciliëring aanvragen of een wijziging in je rekeningnummer doorgeven?
Maak het uzelf gemakkelijk door te betalen via domiciliëring. Het geld gaat dan automatisch van uw rekening. Het enige wat u moet doen is het onderstaande contactformulier invullen of telefonisch contact opnemen met onze Klantenservice. Wij brengen uw domiciliëring vervolgens in orde
Mijn betaling via domiciliëring is niet gelukt
Heeft u gemerkt dat uw betaling via domiciliëring om een bepaalde reden niet is gelukt? Dan zal u van ons een mail én brief ontvangen om de betaling manueel uit te voeren. Nadien zal u abonnement en de domiciliëring opnieuw opstarten.
Heeft u zelf bij de bank uw domiciliëring stopgezet voor uw abonnement van TeVe-Blad of één van de andere dagbladen of magazines van DPG Media? Vul dan onderstaand contactformulier zo volledig mogelijk in of bel ons op het nummer 02/454.29.17.
Veelgestelde vragen
Het is niet mogelijk om de domiciliëring op een vaste datum van de maand af te houden. Wij hebben hier namelijk geen invloed op. We kunnen de exacte datum van afhouding om deze reden ook niet doorgeven. Dit is steeds afhankelijk van het aantal dagen in de maand, doorgegeven vakantieperiodes, feestdagen, ... .
Contactformulier domiciliëring
Hebt u nog vragen?
Bezorgservice 02 490 11 10
Beschikbaar maandag t/m vrijdag van 9u tot 18u.