Covid-19: Wij zijn er om je te helpen.

Onze helden van TeVe Blad staan nog steeds voor je klaar! Via telewerk, zoals velen onder ons, zullen ze je helpen en vragen beantwoorden. Neem zeker een kijkje op de veelgestelde vragen voor een antwoord op al jouw vragen. Draag zorg voor jezelf en elkaar en vooral #blijfinuwkot.
#wijzijnervoorjou #samentegencoronaheart

Wijzigt één van uw persoonsgegevens of beschikken we over incorrecte gegevens?

Breng ons via onderstaand contactformulier op de hoogte van een wijziging in:

  • Telefoonnummer
  • Gsmnummer
  • Andere (naam, geboortedatum, ...)

Vul het contactformulier zo volledig mogelijk in. Zo kunnen we een correcte opvolging garanderen.

 

 

wijziging wijzigen Telefoon Telefoonnummer gsm gsmnummer gsm-nummer

Veelgestelde vragen

We vinden het alvast erg jammer dat u overweegt om uw abonnement op te zeggen. Conform de algemene voorwaarden dient een stopzetting steeds telefonisch te gebeuren en dit minstens 2 weken (1 week bij een digitaal abonnement) voor de einddatum van het abonnement.  
U kunt ons bereiken op weekdagen van 8 uur tot 17 uur op het nummer 02 454 29 17(optie stopzettingen).
Enkel na telefonisch contact kunnen wij het abonnement stopzetten.

Wilt u voortaan een postabonnement of een winkelabonnement? Bel ons dan op het nummer 02 454 29 17. Onze klantendienst is op weekdagen bereikbaar van 8 u. - 18 u. en op zaterdag van 8 u. - 13 u. 

Indien u uw rekeningnummer voor de domiciliëring wenst te veranderen, moet u dit inderdaad aan ons doorgeven. U mag het nieuwe rekeningnummer hier doorgeven. Nadien sturen we u nog een domiciliëringsformulier op dat u enkel nog ter bevestiging mag invullen en terug doorsturen.

Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png pdf doc.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png pdf doc.