TeVe-Blad tijdens uw vakantie
Wanneer u op vakantie gaat, kunt u kiezen uit deze drie opties:
>> Uw abonnement blijft gewoon doorlopen en u ontvangt TeVe-Blad op uw vakantieadres.
>> Uw abonnement blijft gewoon doorlopen en uw magazine wordt doorgestuurd naar familie of vrienden.
>> Uw abonnement wordt verlengd met de periode dat u op reis bent.
- Geef uw vakantieperiode minimum twee weken op voorhand door.
- Uw abonnement kan onderbroken worden voor een minimumperiode van een week.
- U ontvangt een bevestigingsmail van uw aanvraag.
Veelgestelde vragen
U kan uw vakantie annuleren door contact op te nemen met de klantenservice. Geef dit minstens twee weken voor de start van uw vakantie door en wij zorgen ervoor dat uw magazine gewoon verder wordt geleverd.
Uw abonnement kan tijdens uw vakantie voor een minimumperiode van 1 week onderbroken worden of doorgestuurd worden naar een ander adres in België of in het buitenland. U kunt eenvoudig uw keuze en vakantieperiode doorgeven. U hebt volgende keuzes:
- Uw abonnement stopzetten tijdens uw vakantie: uw abonnement wordt dan verlengd met de periode dat u op reis bent.
- Het magazine laten bezorgen bij een vriend of familielid in België. Uw abonnement blijft bijgevolg doorlopen.
- Het magazine laten doorsturen naar een vakantieadres in België. Uw abonnement blijft bijgevolg doorlopen.
- Het magazine laten doorsturen naar een vakantieadres in het buitenland. Uw abonnement blijft bijgevolg doorlopen.
U ontvangt van uw aanvraag nog een bevestigingsmail. We vragen echter om elke wijziging minstens twee weken op voorhand door te geven zodat onze Klantenservice dit tijdig kan verwerken.
Het is niet mogelijk om je magazine door te sturen naar het buitenland. Onderbreek je magazine tijdens je vakantie en geniet nadien opnieuw van je handige tv-gids met alles wat er leeft in je favoriete soap.
Hebt u nog vragen?
Bezorgservice 02 490 11 10
Beschikbaar maandag t/m vrijdag van 9u tot 18u.