Toon mij veelgestelde vragen over
Mijn abonnement
Deze kan u inzien in Mijn Omgeving. Klik hier om naar Mijn Omgeving te gaan
Uw abonneenummer is een 8-cijferige code en kan u op verschillende plaatsen terugvinden:
- Op de welkomstbrief of overschrijving die u ontvangen hebt na intekening of hernieuwing van het abonnement.
- Betaalt u via domiciliëring dan kunt u het ook terugvinden op je rekeninguittreksel.
U kan uw nieuwe adresgegevens hier doorgeven. We vragen echter om elke wijziging minstens 2 weken op voorhand door te geven zodat onze Klantenservice dit tijdig kan verwerken.
U kunt als bestaande abonnee ook genieten van één van onze promoties, mits aan onderstaande voorwaarden wordt voldaan:
- Uw huidig abonnement loopt nog maximum 6 maanden
- U verlengt voor de duur van het promotieabonnement (12, 18, 24, .. maanden)
Voldoet u aan deze voorwaarden of wilt u weten of u aan deze voorwaarden voldoet? Bel ons op het nummer 02 454 29 17.
Indien uw huidig abonnement nog langer dan 6 maanden loopt, kunnen we uw nieuwe aanvraag helaas niet laten doorgaan. We raden u aan om ons minstens 1 maand voor het einde van uw abonnement te contacteren. Onze klantendienst kijkt op dat moment graag de mogelijkheden voor u na.
Alle lopende promoties vindt u hier.
Wanneer u als bestaande klant intekent op een nieuw abonnement krijgt u automatisch een nieuw abonneenummer. Dit zorgt er voor dat we u de correcte informatie (brieven en mails) kunnen bezorgen over de nieuwe formule. U blijft bij ons in het systeem uiteraard herkenbaar als bestaande en trouwe klant.
U hebt recht om binnen de 14 dagen zonder opgave van redenen uw abonnement te herroepen. Deze termijn verstrijkt:
- in geval van een papieren abonnement 14 dagen nadat het eerste papieren magazine geleverd werd
- in geval van een digitaal abonnement: 14 dagen nadat de toegang tot het digitale magazine opgestart werd
Meer info over het herrroepingsrecht vindt u ook onder onze algemene voorwaarden.
We vinden het alvast erg jammer dat u overweegt om uw abonnement op te zeggen. Conform de algemene voorwaarden dient een stopzetting steeds telefonisch te gebeuren en dit minstens 2 weken (1 week bij een digitaal abonnement) voor de einddatum van het abonnement.
U kunt ons bereiken op het nummer 02 454 29 17(optie stopzettingen).
Enkel na telefonisch contact kunnen wij het abonnement stopzetten.
Levering van mijn magazine
Er zijn twee mogelijkheden:
- Postabonnement: u ontvangt TeVe-Blad elke dinsdag van de week samen met de normale briefwisseling. Hebt u uw magazine niet ontvangen? Klik dan hier om de klacht door te geven.
- Winkelabonnement: indien uw magazine zal thuis geleverd worden door de rondeman, zal het magazine geleverd worden op de verschijningsdag. Hebt u gekozen om het magazine zelf af te halen, kunt u de dag en het tijdstip zelf kiezen. Voorwaarde is uiteraard dat het nieuwe exemplaar reeds in de winkel ligt (elke dinsdag).
U kunt kiezen uit de volgende bezorgwijzen:
- Een postabonnement: de postbode levert het magazine bij u thuis elke dinsdag van de week.
- Een winkelabonnement: uw magazine wordt op de dag van verschijning geleverd door de rondeman of u gaat uw magazine op een gekozen dag en tijdstip afhalen in de krantenwinkel. Het nieuwe exemplaar moet uiteraard reeds verschenen zijn in dat geval (elke dinsdag).
Indien u kiest voor een winkelabonnement, kunt u vervolgens kiezen uit twee opties:
- thuislevering door een vaste rondeman of krantenwinkel (indien mogelijk)
- het magazine zelf afhalen in een vaste krantenwinkel
Indien u kiest voor thuislevering, hoeft u zelf verder niets te doen. U kunt daarnaast even bij de rondeman informeren wanneer hij het magazine zal leveren. Opgelet: een rondeman is niet mogelijk op elk adres.
Indien u kiest voor afhaling, dan kunt u uw magazine zelf gaan afhalen in de krantenwinkel die u gekozen hebt. Opgelet: u moet kiezen voor één krantenwinkel. U kunt bijgevolg niet in elke krantenwinkel uw magazine gaan afhalen, maar enkel in de winkel die u opgegeven hebt bij inschrijving. De krantenwinkel wordt vervolgens door ons op de hoogte gebracht dat u het magazine daar zal komen afhalen.
Hoe werkt een winkelabonnement (keuze afhalen)?
1. Ga op de startdatum van uw abonnement naar uw gekozen dagbladhandelaar. TeVe-Blad verschijnt elke dinsdag van de week.
2. Haal uw magazine uit de rekken.
3. Ga even langs de kassa en zeg uw naam. De dagbladhandelaar heeft van ons doorgekregen dat u recht hebt op het magazine.
Wilt u voortaan een postabonnement of een winkelabonnement? Bel ons dan op het nummer 02 454 29 17. Bel ons tijdens de kantooruren maandag t/m vrijdag van 9u tot 18u.
TeVe-Blad streeft ernaar het magazine elke dinsdag van de week samen met de normale briefwisseling bij u te bezorgen. Is dit niet het geval, willen wij ons hiervoor alvast verontschuldigen. We vragen u vervolgens om de klacht hier door te geven. Wij verlengen uw abonnement met een extra exemplaar.
Onze excuses dat u een onvolledig magazine ontvangen hebt, dat is uiteraard niet de bedoeling. Meld het ons hier. Uw abonnement wordt vervolgens verlengd met een extra exemplaar. Daarnaast wordt alsook de bedeler wordt op de hoogte gebracht.
Onze excuses dat u een beschadigd magazine ontvangen hebt, dat is uiteraard niet de bedoeling.
Meld het ons hier. Uw abonnement wordt vervolgens verlengd met het beschadigde exemplaar alsook de bedeler wordt op de hoogte gebracht.
Vakantie
U kan uw vakantie annuleren door contact op te nemen met de klantenservice. Geef dit minstens twee weken voor de start van uw vakantie door en wij zorgen ervoor dat uw magazine gewoon verder wordt geleverd.
Uw abonnement kan tijdens uw vakantie voor een minimumperiode van 1 week onderbroken worden of doorgestuurd worden naar een ander adres in België of in het buitenland. U kunt eenvoudig uw keuze en vakantieperiode doorgeven. U hebt volgende keuzes:
- Uw abonnement stopzetten tijdens uw vakantie: uw abonnement wordt dan verlengd met de periode dat u op reis bent.
- Het magazine laten bezorgen bij een vriend of familielid in België. Uw abonnement blijft bijgevolg doorlopen.
- Het magazine laten doorsturen naar een vakantieadres in België. Uw abonnement blijft bijgevolg doorlopen.
- Het magazine laten doorsturen naar een vakantieadres in het buitenland. Uw abonnement blijft bijgevolg doorlopen.
U ontvangt van uw aanvraag nog een bevestigingsmail. We vragen echter om elke wijziging minstens twee weken op voorhand door te geven zodat onze Klantenservice dit tijdig kan verwerken.
Het is niet mogelijk om je magazine door te sturen naar het buitenland. Onderbreek je magazine tijdens je vakantie en geniet nadien opnieuw van je handige tv-gids met alles wat er leeft in je favoriete soap.
Betaling
Indien uw huidige betaalwijze momenteel via kredietkaart verloopt, kan dit zo behouden blijven. Een wijziging van uw kredietkaartgegevens kan verwezenlijkt worden via een mail die wij u 30 dagen voor de vervaldatum van de kredietkaart sturen. Wilt u uw kredietkaartgegevens wijzigen, maar u hebt geen mail van ons ontvangen? Neem dan telefonisch contact op met onze dienst op het nummer 02/454.29.17.
U kunt kiezen uit onderstaande mogelijkheden:
- betalen via overschrijving
- betalen via domiciliëring
- online betalen
Hebt u de overschrijving na twee weken nog niet ontvangen of bent u de overschrijving verloren? Aarzel dan zeker niet om ons te contacteren. U kunt een nieuwe overschrijving aanvragen door contact op te nemen met onze klantendienst. We sturen dan zo snel mogelijk een nieuwe overschrijving naar u op.
We kunnen u enkel een factuur bezorgen van de betaling als we van u geldige facturatiegegevens hebben. De factuur wordt telkens opgestuurd na ontvangst en verwerking van de betaling. Dit kan een drietal weken duren.
Wenst u voortaan een factuur te ontvangen van uw betaling? Klik hier om uw aanvraag door te sturen. Vergeet zeker niet de nodige facturatiegegevens door te geven.
Hebt u gemerkt dat uw betaling via domiciliëring om een bepaalde reden niet is gelukt? Dan zal u van ons een mail én brief ontvangen om de betaling manueel uit te voeren. Nadien zal uw abonnement en de domiciliëring opnieuw opstarten.
Het is niet mogelijk om de domiciliëring op een vaste datum van de maand af te houden. Wij hebben hier namelijk geen invloed op. We kunnen de exacte datum van afhouding om deze reden ook niet doorgeven. Dit is steeds afhankelijk van het aantal dagen in de maand, doorgegeven vakantieperiodes, feestdagen, ... .
Indien u uw rekeningnummer voor de domiciliëring wenst te veranderen, dient u dit inderdaad aan ons door te geven. U mag het nieuwe rekeningnummer hier noteren. U kan eveneens telefonisch contact met onze Klantenservice opnemen. Wij zullen uw domiciliëring vervolgens in orde brengen.
Een aantal weken voor uw abonnement vervalt, zal u van ons een betalingsuitnodiging ontvangen met daarbij gevoegd een overschrijvingsformulier. Maak gebruik van dit overschrijvingsformulier om de betaling te verrichten. Op deze manier zal uw abonnement zonder onderbreking verder gezet worden.
U hebt een abonnement met factuur dat u wenst te verlengen? Maak gebruik van het overschrijvingsformulier om het abonnement te betalen, de factuur wordt na uw betaling verstuurd.
Een hernieuwingsbrief wordt een maand voor de vervaldatum van uw abonnement opgestuurd. Nadien zal er ook nog een herinnering verstuurd worden.
Is uw online betaling mislukt of geweigerd, dan zal u van ons uit eerst een mailtje ontvangen met de melding dat de betaling niet gelukt is. U kunt op dat moment een tweede poging uitvoeren of de betaling manueel uitvoeren aan de hand van de betaalgegevens in de mail.
Mijn cadeau
De standaard levertermijn is maximum 8 weken na ontvangst van de eerste betaling. De betaling is bijgevolg nodig om het geschenk te kunnen ontvangen.
Standaard wordt het geschenk geleverd onder de vorm van een postpakket. Hoe het geschenk geleverd wordt, wordt bij intekening van het abonnement meegegeven.
Zijn de 8 weken al verstreken en hebt u het geschenk nog steeds niet ontvangen? Meld het ons. We kijken dan graag de status van uw geschenk na.
Indien u niet thuis was bij de levering laat de postbode een nota achter met de boodschap dat hij is langs geweest. U kunt dan kiezen voor een tweede levering of u kunt het pakket samen met de nota afhalen bij uw postkantoor. Het pakket blijft daar tot twee weken liggen. Nadien wordt het terug naar ons verstuurd.
Op elektronische toestellen hebt u een garantie van 2 jaar. Bij het toestel wordt steeds een garantiebrief geleverd, hou deze dus zorgvuldig bij.
Mijn abonnementsacties
Indien u geabonneerd bent op TeVe-Blad kunt u genieten van talrijke acties die wij doorheen het jaar aanbieden. Ze zitten niet standaard inbegrepen in de prijs van het abonnement, maar u zal tijdig per mail en per brief geïnformeerd worden hoe u de producten in één keer kan bestellen. U hoeft als abonnee de producten niet te sparen, maar u kunt ze in één keer aankopen.
Bepaalde producten worden gratis thuisbezorgd. Indien het product een afwijkend gewicht of grootte heeft, kunnen er extra verzendkosten aangerekend worden. Dit hangt echter af van actie tot actie. Deze informatie zal dan ook meegegeven worden in de brief.
Het pakket zal geleverd worden binnen de 2 tot 8 weken na ontvangst van de betaling. Het zal geleverd worden onder de vorm van een postpakket.
Zijn de 8 weken al verstreken en hebt u het pakket nog steeds niet ontvangen? Meld het ons hier. We kijken dan graag de status van uw bestelling na.
Indien u niet thuis was bij de levering laat de postbode een briefje achter met de boodschap dat hij is langs geweest. U kunt dan kiezen voor een tweede levering of u kunt het pakket samen met het briefje afhalen bij uw postkantoor. Het pakket blijft daar tot twee weken liggen. Nadien wordt het terug naar ons verstuurd.
Mijn Account
Klik hier om uw abonnement te koppelen.
Deze kan u inzien in Mijn Omgeving. Klik hier om naar Mijn Omgeving te gaan en kies wachtwoord vergeten.
Deze kan u inzien in Mijn Omgeving. Klik hier om naar Mijn Omgeving te gaan.
Overige vragen
Indien u student of leerkracht bent, kunt u bij ons van een korting genieten. Bent u student? Klik dan hier. Bent u leerkracht? Klik hier. U kunt daar gemakkelijk intekenen op één van de verschillende formules. Nadien vragen we u enkel nog om een kopie van de geldige studenten – of lerarenkaart door te sturen.
Opgelet: deze korting is niet combineerbaar met andere kortingen of promoties.
Indien je gepensioneerd bent of 65+ bent, kan je genieten van een promotie. Neem hiervoor contact op via het contactformulier of bel ons op 02 454 29 17.
Opgelet: deze korting is niet combineerbaar met andere kortingen of promoties.
Indien u een abonnement wenst te schenken, hebben we volgende gegevens nodig:
- de abonnementsduur
- het leveringsadres van de ontvanger
- het adres van de betaler
- de startdatum van het abonnement
Van zodra we deze gegevens hebben ontvangen, starten we het abonnement op. Het overschrijvingsformulier wordt naar de betaler van het abonnement verstuurd.
U kunt ons hiervoor bellen op het nummer 02 454 29 17. We helpen u graag verder.
TeVe-Blad kost in de krantenwinkel € 1,70.
De algemene voorwaarden van een abonnement vindt u hier terug.
Wanneer u intekent op een promotieabonnement, verklaart u zich ook akkoord met de actievoorwaarden.
Hebt u een vraag, tip of opmerking voor de redactie? Aarzel dan zeker niet om met hen contact op te nemen. U kunt hen contacteren via deze pagina door het contactformulier in te vullen.